2015-04-12

Sunday no-funday..

Vi fortsätter i sjukspåret. I torsdags kväll fick Helikopterpojken feber, det höll i sig hela natten och han var okej under fredagen. Låg feber och lite trött, sedan kom lördagen och med den en rejäl förkylning. Han har bokstavligen legat i min famn eller bredvid mig som en het liten fläck. Hostar, snorar, gnyr. Så pyttig.

Han har fått Alvedon ett par gånger vilket har sänkt temperaturen något men han har fortsatt vara slö. Får se hur länge febern sitter i, läste någonstans att fyra dagar är max. 

Annars ser jag fram emot att få tillbaka mig själv. Sjukt less att ha betongkepa och vill vara som vanligt. Orka lite mer, ha lite mer lust. Idag är sista sjukdagen för den här våren. Beslut fattat!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Stackars, hoppas verkligen att ni får vara friska lääääänge nu! <3

    SvaraRadera
  2. Krya på... nu räcker det. Kram ♡

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bra nu! Så trist med alla dessa sjukstugor överallt :(

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!