2015-04-23

Vinn skor från Calou Stockholm!

Varje vår lanserar Calou Stockholm nya modeller av sina populära skor. Nytt för i år är att ett flertal modeller fått en vadderad innersula av läder som ger en ännu mer flexibel och skönare sko. 

För att fira vårens ankomst ger de er chansen att vinna ett eget par vackra Calou! Vinnaren väljer mellan Linn med öppen tå och Katty som syns på bilden nedan.
På bilden syns skon Katty med mjuk Calousula för bästa komfort, ny vadderad innersula och ovandel av finaste Nubuckläder. Finns i tre färger i storlekarna 36-41.
1:a pris: Ett par Calou Stockholm Katty eller Linn, i önskad färg. Värde 995-1195 kr.
_________________________

I vilka tre färger finns skon Linn?
Skriv svaret som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Gilla Calou på Facebook
(skriv att du gjort det)

Följ @caloustockholm på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)

Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller på Instagram.
(Bifoga direktlänken och/eller ditt användarnamn.
Tävlingsbild finns hos @annavittsvart.)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 10/5-15.
Lycka till!
_________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter, i annat fall utses en ny vinnare.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

82 kommentarer:

  1. Svar: Grå, brun och rosa
    Följer Calou på Facebook och instagram som jessolofsson.

    Hoppas på nya sommar skor.

    SvaraRadera
  2. Christina Frisberg
    Jag är gärna med i tävlingen om de vansinnigt snygga skorna,
    SVAR: 3 färger.
    Jag har gillat fb sidan under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har delat tävlingen offentligt på fb under samma namn.
    Jag skulle helst vilja ha Linn i Rosa i storlek 38.
    frisanpoxy@hotmail.se
    Soliga kramar från ett strålande vackert Norrköping. :)

    SvaraRadera
  3. Rosa, Grå & Brun :)

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  4. Anna Mårtensson2015-04-23 17:49

    Är gärna med :) rätt svar är : brun, rosa och grå 👍 vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej! Rosa Grå Brun. Gillar och delar på FB Gillar calou. Kram maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar! :)
    Svaret är: Rosa, Grå och Brun.
    Jag gillar och delar på facebook: Emely Korabik
    Följer på instagram med: emssanseko

    :D

    SvaraRadera
  7. Skon Linn finns i 3 st. färger! Gillar Calou på facebook! Följer på instagram, användarnamn idoda90
    Hälsningar ida-isaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. SVAR: Rosa, grå och brun
    Följer sedan tidigare på både Facebook (Carina Henemo) och Insta (henemo) och har tipsat om tävlingen på Insta.

    Hoppas på tur!!

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  9. Anna Eiderbrant2015-04-23 20:22

    Åh så fina!
    Skon Linn finns i färgerna rosa, grå och brun; alltså 3 olika färger.
    Jag följer Calou på Facebook och på instagram (@eiderbranna)
    Håller tummarna nu ��

    SvaraRadera
  10. Hej! Linn finns i brun, grå och rosa. Jag gillar på Facebook, Instagram och har delat tävlingen på min Facebook och instagram.

    SvaraRadera
  11. Tre färger 😊😊 hoppas på läckra clogs till sommaren! Följer er båda på IG och delar där!//gollobracing

    SvaraRadera
  12. Ååh, önska, önska...😊
    Linn finns i tre färger.
    Följer Calou på Facebook.

    SvaraRadera
  13. Linn finns i brun grå och rosa! Gillar på fb-johanna andersson och på instagram @joi1977
    Skulle bli världens gladaste om jag fick gå på lillebrors bröllop i ett par Linn grå strl 38.
    Delar på facebook!
    kram Joi

    SvaraRadera
  14. Anna Lundqvist2015-04-23 21:37

    Åh vilken fantastisk tävling. Svaret är rosa grå o brun
    Följer på insta hillevianna70
    Gillar på fb
    Tipsar både på fb o insta Anna Lundqvist / hillevianna70
    Nu håller jag tummarna.
    Hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Grå, brun och rosa :)

    SvaraRadera
  16. Svar: Rosa, grå och brun
    Har gillat också

    SvaraRadera
  17. åh hoppas på ett par Katty. har så fula tår. haha!

    svaret är rosa, grå och brun.

    gillar på fb, nathalié eriksdotter teodorson.
    följer på instagram, theyarp.
    tipsar på bloggen: http://livetomyarp.com/2015/04/24/en-underbar-tavling/

    SvaraRadera
  18. Skon finns i tre färger!

    cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  19. rosa, grå och brun :P

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tar en lott. Linn finns i brun, grå och rosa.

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar om de ursnygga skorna!
    Linn finns i färgerna: rosa, grå och brun.
    Gillar Calou på facebook.
    Har delat tävlingen på facebook på min sida, Camilla Sandmark
    Följer på bloglovin, har inte instagram (än)
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  22. Svar: brun, grå och rosa.
    Jag gillar på facebook (Johanna Maria Harderud) och följer på instagram (@hardedude, blev nr 222)
    Om jag vinner vill jag ha Linn i grått och storlek 39 :)

    SvaraRadera
  23. Rosa, grå och brun.
    Jag har gillat Calou på Facebook och delat tävlingen på min Facebook: https://www.facebook.com/irene.helmersson.7?fref=nf

    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  24. Den finns i tre färger!
    Mvh
    Amanda
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Rätt svar är rosa, brun och grå!
    Följer på instagram, alindalinda

    SvaraRadera
  26. Helena i Uppsala
    rosa, grå och brun
    en lott

    SvaraRadera
  27. Brun . Grå och rosa
    mvg
    Fredrika

    SvaraRadera
  28. rosa,grå och brun.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Svar : de tre färger i skon Linn är Rosa, Brun och Grå.

    Gillar delar på Facebook (Sofie Travergård)
    Gillar delar på Instagram (Mammaslovely) ❤️🙏

    SvaraRadera
  30. Hej
    Linn finns i färgerna rosa, grå och brun.
    Följer och har delat på instagram, malinsvenskbjorck.
    Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Ha en fin helg!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hejsan.

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av dessa vackra och åtråvärda skor :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Brun, Grå & Rosa.

    Ha en riktigt skön helg!

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. SVAR: Rosa, grå och brun.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  33. Rosa, grå och brun finns skon i. Gillar och delar på FB, Tina Carlström. https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Linn finns i rosa, grå och brun.

    Om jag vinner skulle jag bli jätteglad för ett par rosa Linn i strlk 38. Då håller sig mina gravidfötter svala i sommar samtidigt som jag är supersnygg i mina nya skor.

    SvaraRadera
  35. Är jättegärna med och tävlar! :)
    Linn finns i färgerna rosa, grå och brun.

    Följer på instagram under namnet vsbloppis14

    email: verapran@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej! Skon Linn finns i färgerna:rosa,grå och brunt. Gillat er på fb och på instagram (Paouiie). Håller mina tummar och tår att dessa skönheter får pryda mina fossingar i sommar!

    SvaraRadera
  37. Grå, rosa & bruna, gillat på fb

    SvaraRadera
  38. Svar: Rosa, grå och brun.

    har delat här

    https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/04/25/calou-105/

    Följer på insta (annakarlsson_75) och gillar på FB, Anna Karlsson

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  39. Brun, grå och rosa! :)
    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  40. Jag önskar att få vara med i tävlingen gillar/delar på min FB-sida (Renate Wretefelt)

    Skon Linn finns i färgerna rosa, grå & brun.

    Mvh Renate Wretefelt
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är med i tävlingen, svaret på frågan är rosa, grå och brun.
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Rosa, grå och brun
    Gillar på facebook och instagram (bambamse)
    Delat på facebook:
    https://www.facebook.com/mari.zander

    SvaraRadera
  43. Skon finns att köpa i rosa, grå eller brun.

    Med vänlig hälsning,
    Evelina L

    SvaraRadera
  44. Skon finns att köpa i rosa, grå eller brun.

    Med vänlig hälsning,
    Evelina L

    SvaraRadera
  45. Rosa, grå och brun.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Jenny Thorsell2015-04-26 00:25

    Rosa, grå, brun. Älskar modellen KItty i Cerise <3

    SvaraRadera
  47. Sandra Kaun2015-04-26 09:55

    Rosa Grå Brun

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  48. Men vad jag vill vinna! Ett par nya skor till MIG är något jag sällan unnar mig! (även om det kanske är just jag som behöver ett par nya skor?)

    Rätt svar: Rosa, grå och brun.

    Och jag har tagit fullpott lotter!

    Jag har gillat och delat offentligt på facebook (Elin Tegström)
    Och är nu följare på instagram (elinteg)

    Så nu hoppas hoppas hoppas jag på tur!!
    mail. elinteg81@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Ååååh så underbara, jag bara måste testa lyckan ! :D

    Dom finns i brun, grå & rosa :D

    Håller tummarna :D
    ( sofieeklund@hotmail.com )

    SvaraRadera
  50. Superfina skon Linn finns i rosa, brun & grå.
    Gillat på fb.
    Mvh
    Camilla Ark
    @arksson1

    SvaraRadera
  51. svar: brun, brå , rosa gillat på FB
    håller tummarna !

    SvaraRadera
  52. 3 sorters färger! Gillat på facebook som felicia kyrk och följer på instagram som feliciakyrkan, även här http://nouw.com/feliciakyrkan/harligt-18775701 har jag tipsat om er tävling! Håller tummarna stenhårt! min mejl är felicia_kyrk@live.se Kram! :)

    SvaraRadera
  53. Jag är med!
    Linn finns i rosa, grå och brun. Om jag vinner vill jag ha Linn i brunt.
    Gillar på facebook och följer på instagram (jesjon9)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Brun grå och rosa
    mvh
    cecilia weissbach
    skolv 6
    83047 trångsviken
    sillaweiss@outlook.com

    kram/Silla

    SvaraRadera
  55. Brun grå och rosa

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  56. Britta Högström2015-04-30 01:14

    Den finns i färgerna rosa, grå och brun och de är bara så läckra.
    Tackar för chansen och önskar dig allt gott i härliga maj :D
    Kram!
    Britta Högström

    Min mailadress utan mellanslag är t h o t@hotmail.se

    SvaraRadera
  57. Skon Linn finns i rosa, grått och brunt. Jag skulle gärna vilja ha ett par grå i stl 36 att svassa runt i i sommar =)

    SvaraRadera
  58. rosa, grå och brun

    Ella.wikstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Ann-Sofie H2015-04-30 18:32

    Rätt svar är: Rosa, Grå och Brun.

    *Håller tummarna och hoppas på lite tur*

    /Ann-Sofie H

    SvaraRadera
  60. Svar: 3 färger.

    3 extrachanser till mig!

    Gillar på fb som Paola Allegrini.

    Följer på instagram som muzepig.

    Har delat tävlingen här:
    https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/625407767593307?pnref=story

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  61. Svar Rosa, Grå, Brun
    Jag har delat bilden på instagram, följer på instagram som ulllek och på facebook som ulrika andersson kahlman

    Hoppas!

    SvaraRadera
  62. Svar: 3

    Gillar på FB (Carola Lind)
    Delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152866773523543
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  63. Skon finns i rosa, grå, brun :)

    SvaraRadera
  64. Svaret är brun, rosa & grå. Gillar Calou sedan tidigare på både Insta & FB. På Instagram heter jag evae.
    Må gott! :)
    // Eva E

    SvaraRadera
  65. Rosa, Grå och Brun

    manaiii@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Mary Marie Jönsson2015-05-09 14:52

    Linn finns i färgerna rosa, grå och brun :-) Gillar och delat på Facebook dessa snygga och sköna skor från Calou <3

    SvaraRadera
  67. Hej!

    Underbara skor!

    Svar: Rosa, brun och grå.
    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    Jag följer på instagram (aneritrea)
    Jag har tipsat om tävlingen och delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/603682959735201?pnref=story

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Rosa, grå, brun

    Mvh Eva-Lena
    berseberg@msn.com

    SvaraRadera
  69. Rosa, grå och brun.

    SvaraRadera
  70. Linnskon finns i brun, rosa och grå färg.
    Följer även på insta som "munkjoanna"

    SvaraRadera
  71. Linnea pettersson2015-05-10 18:27

    Rosa, brun och grå

    SvaraRadera
  72. Svar: rosa, grå och brun!
    Skulle vilja vinna ett par skor till min fru i morsdagspresent :)
    mounte@outlook.com

    SvaraRadera
  73. Åh vilken fin vinst.

    Den finns i rosa, brun och grå.

    Ett par rosa skulle jag gärna vilja vinna. Har inga fina skor nu inför kommande våren.

    SvaraRadera
  74. Ååååh vilken underbar tävling.
    Skulle vara mer än en dröm att vinna och kunna ha Katty i vitt eller olive. Båda så otroligt fina.
    Linn finns i 3 stycken färger: Rosa, Grå och Brun.
    Alla så otroligt fina.
    Gillar självklart på både Facebook och Instagram (sanningensrum.se där)

    Nu håller jag tummar och tår.

    SvaraRadera
  75. Linn finns i färgerna rosa, grå och brun.

    Gillat på Facebook.

    SvaraRadera
  76. Hej!

    Fina Linn finns i rosa, grå och brun! :)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  77. svar grå, brun rosa gillat på FB

    Best Regards
    Katarina E

    SvaraRadera
  78. Hej!

    Svar: rosa, brun & grå.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  79. Den finns i tre frächa färger!
    Jag håller nu tummar o tår
    Att mina fossar blir assnygga i dessa i vår???
    Följer på insta o fb
    Saramammatilltre
    ??
    Sara W

    SvaraRadera
  80. Jag är gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna då detta verkligen vore en toppen vinst.

    Skon Linn finns i färgerna rosa, grå och brun.

    Gillar givetvis på Fb (Sanna Kaakinen).

    Följer även på instagram (Mammasvardag).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Brun grå och rosa


    Sven S

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!