2015-05-05

Ändrade semesterplaner!

Planen var att vi skulle åka till Rhodos i september. Min plan men eftersom vi lämnade åt andra (mina svärföräldrar) att boka, hitta ett bra pris och tidpunkt så är det ändrat. Vi åker redan i juni.
Jamen, det ser ju jobbigt ut.
Lätt panik, härlig, pirrig, skrämmande panik. Juni är ju precis runt hörnet! Skaffa bikini, solskydd, pass. Pass!! Barnen har inga pass!

Eftersom jag är en mespotta överlag så är den här resan en stor sak, inte bara rolig och spännande, utan en utmaning. Det är bra för mig att komma iväg och extra bra att vi åker fyra vuxna så att vi är lika många som barnen. 

Vi har varit på en solresa tidigare och då åkte vi med hela familjen på min sida, systrar, mormor med respektive. Det var fem år sedan och då hade vi alltså bara två barn. Vi reser inte utomlands speciellt ofta och egentligen är det inget stort intresse för mig och maken, inte det vi prioriterar men vi vill att barnen ska få uppleva det. Det är ju fantastiskt att se andra kulturer, miljöer och klimat.

Just den här resan blir väldigt lyxig med All inclusive och rymlig lägenhet, simskola och annat skoj för barnen. Vi behöver det här, vi förtjänar det här och det kommer bli hur härligt som helst. Vilken grej!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Så skönt att ändå få komma iväg 🌼🌼 hoppas att det blir en lyckad resa! /gollobracing

    SvaraRadera
  2. Så härligt! Och det är ju snart! Packa med mig så kan jag vara barnvakt så ni får ta det lite lugnt ;)
    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Ja, det är ni helt klart värda! Låter helt fantastiskt underbart, ljuvligt! Så mycket roligt du har att se fram emot nu :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!