2015-05-26

Bättre nu & bikini!

Efter att googledoktorerat (igen) så visar det sig att jag hittills gjort rätt med ryggskottet. Man ska INTE ligga stilla och vila, vilket jag normalt tar varje chans till men den här gången lät jag bli. Det är kul att göra rätt per automatik ibland.

Jag var nog rädd att det skulle bli sämre, stelna till ännu mer så jag har rört mig sedan det hände. (Alltså, jag står inte och snurrar och studsar. Inte alls.)

Det är mycket bättre redan och det gör mig så glad. Det gör fortfarande riktigt ont när jag gör vissa rörelser och molar konstant men eftersom jag nu vet att det inte är en dålig smärta så är det okej. Man ska röra på sig trots att det gör ont så det gör jag. 
Det är knappt en månad tills vi ska på solsemester vilket ju innebär att jag kommer ha mycket färre kläder på mig än nu. Det är opraktiskt att bada med jacka på.

Bikini alltså. Jag köpte två bikinis i London men har inte provat dem än. Det är väl smart, att bara hoppas att de passar. Vill inte prova dem eftersom jag känner mig själv, vet att jag kommer bli ledsen när jag ser mig i spegeln. Fast jag inte borde. Skitsamma liksom. Min kropp har bakat fyra ungar, klart att den är sliten. Måste helt enkelt få in i skallen att min kropp är fantastisk och vacker på sitt sätt. I fantastiskt dåligt skick men jag är på gång. Jag tänker på den, försöker bättra mig. Det kommer bli bra.

Bikini schmikini. 

Titta inte på mig om det gör ont i ögonen. 

Där har du texten på min nästa tatuering. Succé!
- vs -

2 kommentarer:

  1. HA! Jag vill ha den texten på min första tatuering!! :-D
    Brutalt bra!!
    Tur att du är bästa google-doktorn, heja heja, snart bra igen.
    Kram på dig din tok ♥

    SvaraRadera
  2. Har problem med ryggen jag med i perioder och att vara stilla inte mig heller. Det är bara att hoppa upp o röra på sig, även om jag nästan måste ha rullator för att ta mig fram när ryggen lägger av :/

    Snygga bikinisar! Du kommer vara skitsnygg i dem! :D

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!