2015-05-22

Grattis till en vinnare!

I helgen var jag i London och hade på mig ett par platta kängor som gav mig ont i fötterna. Min tanke var att jag skulle köpa ett par nya skor där men det gick ju inte att prova andra skor när fötterna ömmade och var svullna. Inser såhär i efterhand att ett par skor från Calou med sin mjuka sula och ergonomiska design hade varit den perfekta matchningen till vårvädret vi bjöds på. Nästa gång!

Det har dröjt att presentera vinnaren, jag ber om ursäkt för det men nu är det äntligen dags. Skon Linn finns mycket riktigt i färgerna rosa, grå och brun.

Ett stort grattis till:

Skicka ett mail med din adress till vittellersvart@gmail.com och ange även vilken modell (Linn eller Katty), färg samt storlek du önskar senast 26/5 så kommer skorna med posten.

Stort tack till Mats och Calou Stockholm för den fina vinsten och tack till alla som var med i tävlingen.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!