2015-05-11

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att den värsta oron och separationsångesten inför den veckans utlandsresa nästan helt gett med sig. Jag vill inte längta sönder mig efter småttingarna.

Blev jag irriterad på:

Alla förbannade FB-listor i stil med:

"10 saker du definitivt känner igen om du är en --- nr 7 har vi alla gjort"
"15 saker du inte visst om--- nr 5 är såååå kul".
Borde förbjudas.

Undrade jag: 

Om det kan sluta snöa någon gång

Insåg jag:

Att jag avskyr att ha många valmöjligheter.

Blir otroligt velig och undviker att ta beslut.

Önskade jag: 

Att jag varit en lika avslappnad förälder till mitt första barn som till mitt fjärde.
Det är väldigt skönt att inte oroa sig för precis allt. Då menar jag allt.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att min och Stora tjejens Londonresa går smidigt, vi har roligt och verkligen njuter!
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

5 kommentarer:

  1. Haha, det där med listorna! Tänkte på det imorse att plötsligt ska ALLA dela listor och skriva listor. För visst har väl det blivit en slags trend bland bloggare också? Och alla listor är typ lika ....

    Förra veckan blev jag glad över att vi fick fara på brorsdotterns kalas och träffa "tjocka" släkten. Jag blev irriterad över det tråkiga vädret. Jag har undrat vad jag egentligen köpt och gömt undan inför ungarna födelsedagar (har som missat det där att skriva ner vad jag köpt, haha). Jag önskade (och önskar!) att dagens tandläkarbesök kommer att gå snabbt och smidigt!

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Ja, de där listorna... ;) kan inte annat än hålla med ;)

    SvaraRadera
  3. De där listorna scrollar jag bara förbi... ;)

    Dont worry ! Ni kommer få en fantastisk resa !! NJUT av den - varje sekund :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Snöa....hua det var länge sen kram Diana

    SvaraRadera
  5. Det är klart ni ska ha en underbar resa!! Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!