2015-05-27

Om tävlingsbidrag & grattis till tre vinnare!

Det har varit problem med Blogger ett tag då många tävlingskommentarer inte kommer fram. Ibland märker jag det om ni kommenterar på Instagram men annars är det omöjligt för mig att veta om just ditt bidrag registrerats eller inte.

Om texten "Din kommentar kommer att synas efter att den godkänts" visas överst i kommentarsfältet så har din kommentar skickats, annars har något gått fel. Jag hoppas att Blogger löser det här snabbt, under tiden är det säkrast att skicka ett mail när du vill delta i en tävling.

Normalt brukar jag publicera mailade bidrag som kommentarer efterhand men det kommer jag inte göra i fortsättningen då det tar för mycket tid.
iWhite säljs på apoteken, det visste alla och tre lyckliga vinnare har lottats fram.

Ett stort grattis till:

Jeanette L.

@iaintlikeyou

Kerstin

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 31/5 så kommer era vinster med posten.

Stort tack till Nicolas och iWhite för de fina vinsterna och tack till alla som var med i tävlingen.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Åååå tack så mycket..... spännande. :-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!