2015-05-14

Packad och klar (eller bara klar)!

Jag och Stora tjejen är redo för vår utlandstripp. 

Än så länge är jag bara pirrig i positiv bemärkelse men tror att jag kommer behöva låta bli att ens tänka på de andra barnen. För att inte längta, sakna så att det blir tråkigt.

De kommande dagarna kommer jag ha fokus på min förstfödda och ser verkligen fram emot att ha så mycket tid tillsammans med bara henne. 

Jag kommer säkert lägga upp bilder från UK på Instagram men bloggen får vila. Ni som väntar på Calou-vinnaren får vänta i några dagar till. 

Until next week, take care!

(För nu är det English som gäller i ett par dagar. Like, the British kind, you know).
- vs -

1 kommentar:

  1. hihi sötisar =). hoppas på calou-tävlingen! ha en trevlig resa.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!