2015-05-23

Tävla om 3 x BIG HERO 6 på DVD!

Big Hero 6 heter Disneys klassiker nr 53 som släpps på DVD och Blu-ray den 8/6.

Nu har ni chansen att vinna ett eget exemplar av filmen på DVD, den perfekta presenten att inleda sommarlovet med!
©Disney
Walt Disney Animation Studios presenterar Big Hero 6 - en actionfylld äventyrskomedi som där Baymax, en kärleksfull personlig sjukvårdsrobot, formar ett särskilt band med underbarnet Hiro Hamada. 


När en fruktansvärd händelse leder dem rakt in i en farlig plan som hotar hela San Fransokyo, måste Hiro vända sig till Baymax och hans vänner (adrenalinjunkien Go Go Tomago, den neurotiske Wasabi, kemigeniet Honey Lemon och serienörden Fred) och tillsammans bildar de en grupp ovanliga hjältar. Upplev Disneys Big Hero 6, fylld med häftig action och oförglömliga karaktärer, en film för hela familjen!
1:a - 3:e pris BIG HERO 6 på DVD, värde 149 kr/st.
_________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter pojken i filmen?

Skicka ett mail med ditt svar till vittellersvart@gmail.com
eller skriv svaret som en kommentar.
När texten "Din kommentar kommer att synas efter att den godkänts" visas överst i kommentarsfältet deltar du i tävlingen.
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn och dela gärna tävlingsbilden som finns där)

Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 7/6-15.
Lycka till!
_________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter, i annat fall utses en ny vinnare.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige. 
 - vs -

45 kommentarer:

  1. Hiro.
    Följer dig på instagram ♡ @fruwihlborg

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med o tar en lott. Han heter Hiro Hamada

    SvaraRadera
  3. Hiro

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hiro hamada tror jag han heter! Passar utmärkt för kidsen under regniga dagar!! Följer på IG///gollobracing

    SvaraRadera
  5. Hej
    namnet är Hero Hamada,
    gillar delar på FB Eva Flood
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  6. Hiro Hamada heter han. Jag delar tävlingen på fb (Maria Mattson) och hoppas på tur :)

    Mvh
    Maria

    Mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Tjenixen!

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna åtråvärda film.

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Hiro Hamada

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Rätt svar: Hiro Hamada

    / Eva Albin
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hiro Hamada.

    Pastejpixel@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Svar: Hiro.

    Ha en fin dag och tack för chansen!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  11. Eva Hjalmarsson2015-05-25 09:09

    Hiro Hamada

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  12. Ulrika Holm2015-05-25 18:25

    Hej!!
    Han heter Hiro Hamada.
    Jag följer dig på instagram, med namnet arvidsimon
    Hoppas på tur!
    Ulrika

    SvaraRadera
  13. Svar: Hiro Hamada
    Delat på FB https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152909876748543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  14. Hiro Hamada heter pojken i filmen!!

    Hälsningar Ida Isaksson

    SvaraRadera
  15. Svar: Hiro Hamada
    Gillar och delar och följer på instagram och fb.
    Instanamn obosara82
    mail: familjenkallstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Pojken heter Hiro Hamada,
    och jag hoppas sååå på att vinna ett ex av filmen lagom till min dotters födelsedag. ;)

    SvaraRadera
  17. Hiro Hamada
    CECILIA WEISSBACH
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN

    SvaraRadera
  18. Hiro Hamada
    JÖRGEN LINDBLAD
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN

    SvaraRadera
  19. Hiro Hamada
    MVH
    DODO LINDBLAD
    LÅNGAN 220
    83051 OFFERDAL

    SvaraRadera
  20. Hiro Hamada
    KAJ LINDBLAD
    LÅNGAN 220
    83051 OFFERDAL

    SvaraRadera
  21. Svaret är Hiro Hamada
    Följer dig på instaggrm som noninini331 och
    har delat på facebook under mitt namn Elisabeth Nilsson . Hoppas på tur :-)

    SvaraRadera
  22. Namnet på pojken i filmen "Big Hero 6" heter Hiro.

    SvaraRadera
  23. Han heter Hiro.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  24. Åh vilken bra tävling, jag var på bio och skulle se den med 7-åringen men mitt i filmen fick han ont i magen och ville gå, vilket vi såklart gjorde och skyndade hem i ilfart.
    Så vi har bara sett halva filmen 😄
    Håller tummarna hårt på vinst så att jag och Hampus äntligen får se hela filmen 👍

    Pojken heter Hiro och jag följer dig på instagram, underbaraungar och delar på Fb https://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/10205446999347119

    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej! Jag vill vara med och tävla om Big Hero 6 på DVD :-)

    Rätt svar är: Hiro Hamada.

    Jag tar även en extra chans. Jag har delat tävlingsinlägget på min blogg. Inlägget hittas här: http://surfinbabe.blogg.se/2015/may/tavlingstips.html

    Håller tummarna och hoppas på tur att jag vinner filmen åt min son + mitt bonusbarn.

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna den här filmen till min dotter. Vi såg filmen på bio och vart helt förälskade bägge två, då filmen verkligen är riktigt bra. Vore toppen att få ha den hemma i filmhyllan så vi kan se den om och om igen.

    Pojken i filmen heter Hiro Hamada.

    Följer dig på instagram (Mammasvardag).

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är med!
    Pojken heter Hiro Hamada.

    mail: berglundtherese@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Pojken i filmen heter hiro
    Mvh/axel nord

    SvaraRadera
  29. Pojken i filmen heter hiro
    Mvh/axel nord

    SvaraRadera
  30. Åhh! Favoritfilmen! Tore som snart fyller 5 önskar sig den och jag önskar att jag får vinna den :) Vi var på bion och ungen fnissade gott mest hela filmen så den skulle göra succé här hemma <3

    Rätt svar: Hiro Hamada

    Jag tar alla lotter! Tipsar på facebook (Elin Tegström) och gillar på instagram (elinteg)

    mail. elinteg81@gmail.com

    Håller tummarna hårt, hårt, hårt!

    SvaraRadera
  31. 1. Jag är gärna med och tävlar, svaret är Hiro Hamada
    2. Har delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  32. Hiro Hamada heter pojken.

    Mvh Linda/Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Pojken heter Hiro!

    //Lina - niohl@bredband.net

    SvaraRadera
  34. Svaret är Hiro Hamada.
    Hanna Westman
    hannawe@live.se

    SvaraRadera
  35. Hej!!
    Rätt svar på tävlingsfrågan är
    Hiro Hamada

    SvaraRadera
  36. Hiro Hamada // Malin mmalin82@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Svar: Hiro Hamada

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Pojken heter Hiro Hamada!! :)

    SvaraRadera
  39. Klart jag vill va med i utlottningen ☺
    Svar: Hiro Hamada
    Följer på fb och instagram Pernilla Wamsjö @Nillwa
    Delar på fb och instagram

    SvaraRadera
  40. Hej!

    Svar.Hiro Hamada

    Jag följer på instagram (aneritrea)
    Jag har tipsat och delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/614344628669034?pnref=story

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!