2015-05-12

Tävla om tre kit från iWhite Instant!

iwhite Instant har nyligen lanserat två nya produkter som kompletterar hemmakitet. En munskölj och en tandkräm för dagligt bruk som låter dig behålla ett vitare leende under längre tid. Är det fler än jag som känner att det är läge att ljusa upp leendet? 

Nu ger iwhite er chansen att vinna ett av tre kit av hela produktserien; Whitening-kit, munskölj och tandkräm. 

iWhite Instant Teeth Whitening har kliniskt visats ge snabbt vitare tänder och gör tänderna upp till 8 nyanser vitare på bara 20 minuter per dag. Aktiv fläckborttagning, stärker tänderna och är redo samt enkel att använda. Iwhite Instant kommer i mjuka förifyllda skenor i en storlek som passar alla  och gör både fram- och baksidan av tänderna vitare. Tandkräm och munskölj har trippel-action effekt som ger vitare och starkare tänder, förebygger  missfärgningar och plack.
1:a - 3:e pris iwhite Instant Teeth Whitening, iwhite Instant Whitening Munskölj och iwhite Instant Whitening Tandkräm, värde 715 kr/kit.
_________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vart säljs iwhite?

Skriv svaret som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
 _________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn och dela gärna tävlingsbilden)

Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 24/5-15.
Lycka till!
_________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter, i annat fall utses en ny vinnare.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

81 kommentarer:

  1. Christina Frisberg
    Klart jag vill få ett vitt sexigt flörtigt smile :)
    SVAR : det finns att köpa på Apoteken
    frisanpoxy@hotmail.se
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har inte instagram eller egen blogg.
    Skickar soliga kramar från ett strålande vår vackert Norrköping.

    SvaraRadera
  2. iaintlikeyou2015-05-12 14:44

    Klart jag är med ! Iaintlikeyou på instagram:) den här produkten säljs på apoteket!💚🍀✊

    SvaraRadera
  3. Svar: Apoteken (d.v.s. en massa olika apotekskedjor)

    Delat på FB https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152878630308543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  4. iwhite säljs på apoteken. Det är bra, känns tryggare att använda det då, då det finns så mycket okontrollerade produkter online. Jag följer dig även på instagram @theresiaviden =). / theresiaviden@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Apoteken och även på online-apoteken.

    SvaraRadera
  6. Apoteken och även på online-apoteken.

    SvaraRadera
  7. iwhite säljs i olika apotek.....
    Vill hemskt gärna få ett gnistrande leende!!!!!!
    // Kerstin

    SvaraRadera
  8. Hej. Den säljs på apotek.

    SvaraRadera
  9. Hej!
    iWhite säljs på apoteken ☺

    Delat på Facebook och på Instagram (Umeboshi310)

    SvaraRadera
  10. Daphne Alice2015-05-12 22:14

    iwhite säljs på apotek! (apoteket, apoteksgruppen, apotek hjärtat, cura apoteket, Lloyds apotek, medstop, kronans droghandel, vårdapoteket, apotea.se och apoteket.se)

    Har delat tävlingen på facebook https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1578523092415327&id=100007729547643&pnref=story

    SvaraRadera
  11. iWhite säljs på apoteken. 😊

    SvaraRadera
  12. Säljes på apotek. Följer på Insta, som Minken.

    SvaraRadera
  13. iWhite finns på samtliga apotek! :)
    Hälsningar Ida Isaksson

    SvaraRadera
  14. Sandra Kaun2015-05-13 08:54

    Apoteken

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  15. Det säljs på olika apotek.

    Jag vill gärna vinna, då mina tänder går mer åt gult än åt vitt. När ens 4-åriga dotter säger att tänderna är gula så är det dags att bleka dom lite.

    SvaraRadera
  16. julianna fredriksson2015-05-13 10:26

    Hej!
    Är gärna med.

    Iwhite säljs på apotek.
    Hoppas nu få vinna så jag får ett
    bländande leende.

    Följer annavittsvart på Instagram
    med namn julianna71

    Delar tävlingen på FB
    https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1

    Delar på Instagram

    Mvh Julianna Fredriksson
    julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  17. Caroline Källström2015-05-13 11:25

    Det går att köpa på: apoteken!
    Om jag detta kit skulle vinna, blir jag en fantastiskt glad kvinna.
    Att äntligen våga le och visa tänder,
    Skulle få mina vänner att klappa deras händer.
    Inga mer sura miner här, detta kit skulle ta bort alla mina besvär!
    Har även delat på instagram @annacarolinek

    SvaraRadera
  18. Säjs på Apoteket

    SvaraRadera
  19. Hejsan !

    Vill vara med och tävla om iWhite produkter. Skulle vilja prova till mina tänder dessa produkter. Mycket Kaffe .te och rött vin har gjort så att mina tänder skulle behöva lite hjälp på traven så tänderna blir lite mer vita och fina

    Svaret på frågan iWhite säljs på dessa ställen :

    Apoteket
    Apoteksgruppen
    Apoteket hjärtat
    Cura Apoteket
    Vårdapoteket
    Medstop Apoteket
    Kronans droghandel Apotek
    Lioyds Apotek
    Apotek.se
    onlineapotek.se

    Jag följer på Instagram som caroerdestal / Följer på blogovin
    Delat tävlingen på FB

    Min mail : carola@destin.se

    Ha en fin helg / Vänligen Carola Erdestål

    SvaraRadera
  20. Det säljs på apoteken! Följer på insta under jennyannehbg. Delat på FB Jennya Johansson och hoppas på tur

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Är gärna med och tävlar. De kan köpas på apoteken.
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  22. Dessa säljs på apotek :)
    Jag följer på dig på instagram (heter där Piratoose)

    Hoppas så att jag vinner detta fina kit då jag så länge velat testa dessa produkter, speciellt tandblekningen. Hade varit så himla roligt :)

    Mail: Annkar14@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. På apoteken.
    lydia_sleyman@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Anne-Marie Karlsson2015-05-13 18:50

    Rätt svar är att de säljs på apotek :)

    Jag gillar dig på instagram och heter där Piratoose

    Med vänlig hälsning Anne-Marie Karlsson

    SvaraRadera
  25. Tjenixen!

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta välgörande kit för "gaddarna" :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: På Apoteken

    Vänliga hälsningar / "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Apoteken (jibee@spray.se)

    SvaraRadera
  27. Säljs på apoteken :) Håller tummarna och hoppas på tur då jag nog aldrig har haft vita tänder :-X

    SvaraRadera
  28. Svar: Apoteket
    sleazylepard@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. iWhite finns att köpa på apotek!
    fiavinnare@hotmail.se

    SvaraRadera
  30. På apoteket

    SvaraRadera
  31. 1)iWhite instant säljs på apoteken

    - följer på IG @hemochinterior

    SvaraRadera
  32. Det finns på apoteket:)

    SvaraRadera
  33. Är gärna med och tävlar!
    iwhite säljs: Apoteket, Apotekgruppen, Apotekhjärtat, Curaapoteket, Lloydsapotek, Medstop, Kronansdroghandel, Vårdapoteket och Apotea.

    Email: balela2@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Ann-Sofie H2015-05-14 10:58

    Rätt svar är: iwhite säljs på apoteken. (Så som: apoteket, apoteksgruppen, apotekhjärtat, cura apoteket, Lloydsapotek, medstop, kronans droghandel, vårdapoteket, apotea.se och apoteket.se).

    SvaraRadera
  35. iwhite Instant finns att köpa på apoteken. Jag har delat på Facebook också! Tack för chansen :)

    SvaraRadera
  36. Åh, jag vill vara med och tävla om ett vitt leende;)
    Rätt svar är Apoteken.
    Följer dig givetvis på instagam.
    Kram Kristin

    SvaraRadera
  37. Helena i Uppsala
    Vart säljs iwhite?
    Svar: Det säljs till vanliga privatkunder på flertalet apotek.

    SvaraRadera
  38. Camilla: Svaret är på olika ställen, så som apoteket, apoteket kronan, och olika apoteksgrupper. Jag håller tummarna, för ett bländande vitt leende gör dagen bättre.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Apoteken som finns i Sverige.

    SvaraRadera
  40. Hej! Produkterna finns att köpa på Apoteket!
    Vore trevligt att få prova, har inte köpt det märket innan. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  41. iwhite säljs på flera apotekskedjor, bland annat Medstop. :)
    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med och tävlar, och iwhite säljs på apoteken.

    Följer din sida via instagram (mammasvardag).

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. På apoteken.
    Följer på insta:madeaberg

    SvaraRadera
  44. Är gärna med :)
    De finns att köpa på apoteken.

    SvaraRadera
  45. iWhite säljs på apoteken!

    Det skulle passa fint att vinna då jag snart tar bort min tandställning och då skulle vilja fräscha upp tänderna efter 5 år med skroten i munnen! :)

    SvaraRadera
  46. PÅ APOTEKEN: http://www.iwhiteinstant.com/sv/k%C3%B6pst%C3%A4llen

    SvaraRadera
  47. På apoteken

    SvaraRadera
  48. På apoteket

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  49. På apoteket

    SvaraRadera
  50. iWhite säljs endast på Apotek.

    MVH Jennie

    SvaraRadera
  51. Följer på IG som Pellejonsa =)

    SvaraRadera
  52. Hejsan! :) Detta säljs på apotek.
    Har ingen blogg så kan inte dela vidare :(

    Vore jättekul o vinna nu när man fått bort tandställningen o har lite missfärgningar på tänderna, då vore detta perfekt :)

    Ha det gött!

    SvaraRadera
  53. Pauline Olsson2015-05-20 22:09

    Hej!
    jag delar offentligt på facebook då jag inte har instagram .
    svaret är apoteket.

    SvaraRadera
  54. camillasverige@hotmail.com2015-05-21 21:56

    De säljs på de flesta apoteken.

    SvaraRadera
  55. Svar: Apoteken
    Jag följer på instagram (aneritrea)
    Jag har delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/608097832627047?pnref=story

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Säljs på olika apotek!
    Är med och tävlar! Felicia_kyrk@live.se

    SvaraRadera
  57. Wow vilket pris :) Man kan köpa iwhite på:

    Apoteket
    Cura apoteket
    Apotea.se
    Vårdapoteket
    Kronans Dorghandel
    Medstop
    Lloyds Apotek
    Apoteksgruppen
    Apotek Hjärtat

    emma_thelander@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Svar: De finns att köpa på apoteken!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. ► Klart jag vill va med i utlottningen :) Känns tryggt att veta att denna produkt finns att köpa på olika apotek :) tex. apoteket, apoteks gruppen, apotek ♥, apotea.se......osv.
    ► Följer dig på instagram @Nillwa och på fb Pernilla Wamsjö
    ► Delar även tävlingen på både instagram och facebook ;)
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag är gärna med och tävlar. Iwhite säljs på apoteken.
    Har delat på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Det finns att köpa hos dom olika apoteken :)
    Följer och delar på instagram, malinsvenskbjorck.
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Sälj på olika apotek!
    Ja följer dig och har även delat ditt foto :-))
    Kram annelie gniztra

    SvaraRadera
  63. På apoteken.

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Anna Lundqvist2015-05-25 20:58

    Svaret är apoteken
    Följer o delar på insta hillevianna70

    SvaraRadera
  65. Tack för en grym blogg!


    Iwhite säljs på de svenska apoteken :)


    Ha en bra dag, mvh


    Frida

    SvaraRadera
  66. På apoteket
    Mvh Jeanette

    jeanette L

    SvaraRadera
  67. Ann-Katrin J.2015-05-26 15:28

    På apoteken

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!