2015-05-02

Välkommen maj!

Det lutar åt att 2015 är året då jag varje ny månad kommer ställa frågan; redan?
I maj månad fikar Ugglan. En mycket god idé.
De två stora barnen är hos mormor och morfar vilket gör att jag och maken bara har två barn hemma. Det är lite som att vara barnlediga för oss. Bara två barn är en tårtbit. 

Vi får kvällarna för oss själva när de små somnat och kan se på precis de filmer vi har lust med, utan diskussioner med andra. Samtidigt som barnen får lyxtid på stan med bio och mys. Alla vinner!

Det är drygt två veckor tills jag och Stora tjejen flyger till London. Vad fort tiden gått. Igen. Försöker att inte tänka på det alltför mycket eftersom resfebern lurar i bakhuvudet. Det kommer bli superkul men den tanken får vänta lite.


Som av en händelse så inleder vi maj månad med en frisk familj. Inte en enda av oss är sjuka och även om det är vågat att skriva det så: HURRA!
- vs -

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN !! Nu hoppas jag att ni alla får vara frisk LÄNGE !!
    Ha en skön dag vännen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. ♥ Härligt att ni är friska!
    Ugglan fikar i maj för att min make fyller år då ;-)
    Tänker som du, tiden flyr iväg, redan maj?! Redan vår, snart sommar...
    ...snart bebis?! Hjälp.
    Snart 40.
    Kram ♥

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!