2015-06-10

Snart sommarlov...

Här är det fortfarande höst och även om jag älskar hösten så föredrar jag den när den kommer i september. Inte i juni.

Det är en väldig tur att vi flyttade fram resan till juni för det är nu vi behöver den. Kräver den.

Barnens sommarlov börjar på fredag, det längtar vi alla till. Tyvärr så har tre av fyra barn bestämt sig för att bli sjuka lagom tills dess. Kul. Bättre nu än om en vecka så jag väljer att inte bli alltför bitter och hoppas att de frisknar till snart. Helikopterpojken sov ända till 12.30 idag och så hans feber har kanske ett snabbt förlopp.

Annars har jag bestämt mig för att ta sommarlov från bloggen lika länge som barnen är lediga. Jag har knappt någon lust eller ork att skriva så jag är glad över beslutet. Jag kommer uppdatera när jag har lust och det kommer upp en tävling innan helgen. Helt tomt blir det alltså inte.

Nu ska jag kolla till alla tre heta ungar och se om de behöver servas. Sjuka barn är extra gosiga.
- vs -

4 kommentarer:

  1. helt rätt med sommarlov och ta paus från bloggen! det behöver man ibland. jag känner inga krav längre på att blogga, var längesen jag kände "jag måste blogga nu, det var så längesen".
    njut av resan ich sommaren <3.

    SvaraRadera
  2. Helt rätt att ta sommarlov från bloggen! känner att jag själv bloggar när tid, inspiration och lust finns. Har inte ens en statistikmätare längre så jag kan inte stresskolla den (vilket man gör när man har en, vet inte ens varför?)

    Oc jag vill också fara på solsemester från denna kyla ...

    KRAM <3

    SvaraRadera
  3. Kram vännen ♥
    hoppas det blir snabbt kryande o att ni får en underbar resa.
    Ha en skön sommar!

    SvaraRadera
  4. Snart midsommar och det känns som april! Lycko er som ska få resa iväg till solen, önskar vi hade nåt sånt inplanerat vi med. Energinnivån är låg och det är så mycket man borde hinna med :/

    Har själv dragit ner på bloggandet. Känner att jag inte orkar krysta ur mig dagliga inlägg bara för att. Däremot saknar jag lite att hinna följa med i alla de bloggar jag har följt senaste åren! Tur man kan läsa ikapp emellanåt :)

    Hoppas barnen snart är pigga och krya igen!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!