2015-06-13

Tävla om tre NUXE resekit!

Lagom till semestertider ger NUXE er chansen att vinna ett av tre praktiska resekit med naturliga skönhetsprodukter perfekta till resan.

Det är som vanligt enkelt att vara med och tävlingen pågår samtidigt på instagram.

Reskiten innehåller behändiga förpackningar av följande produkter: 
Prodigieux Huile de Douche – Duscholja för kroppen. 
Eau Démaquillante Micellaire – Rengöringsvatten för ansiktet. 
Huile Prodigieuse – Torrolja för ansikte, kropp och hår.
Prodigieux le Parfum – Eau de Parfum.
 Creme Fraiche de Beauté – Ansiktscreme för känslig till normal hud.
RDM Ultra Comfortable Body Cream – Kroppscreme för torr och känslig hud.
_________________________

1:a- 3:e pris NUXE Travel Essentials, värde 179 kr/st.
_________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Från vilket land kommer NUXE?

Skicka ett mail med ditt svar till vittellersvart@gmail.com
eller skriv svaret som en kommentar.

(När texten "Din kommentar kommer att synas efter att den godkänts" visas överst i kommentarsfältet deltar du i tävlingen.)
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Gilla NUXE Sverige på Facebook
(Skriv att du gjort det)

Följ NUXE Sverige på Instagram

(Skriv att du gjort det)

Följ annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn och dela gärna tävlingsbilden som finns där)

Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram
(Tagga @annavittsvart)
_________________________
Du kan tävla fram till och med midnatt den 28/6-15.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter, i annat fall utses en ny vinnare.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige. 
  - vs -

38 kommentarer:

  1. Sverige.

    Extra:
    Följer båda på Instagram, theyarp.
    gillar på fb, nathalié eriksdotter teodorson. Håller tummarna :)

    Mvh

    SvaraRadera
  2. Anna Lundqvist2015-06-14 09:46

    Svaret är Frankrike.
    Gillar o följer mixe på fb/insta. Anna Lundqvist / hillevianna70
    Följer o delar ditt inlägg på insta.
    Nu håller jag tummarna
    Hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag är gärna med.
    Svaret är Frankrike
    Gillar Nuxe på facebook
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  4. Camilla: Svaret är Frankrike. Och detta kitet hade varit så underbart att vinna. Tack för alla underbara tävlingar. Glad sommar!

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. NUXE kommer från Frankrike! Jag gillar på facebook och följer på instagram! :)
    ida-isaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Eva Hjalmarsson2015-06-15 08:52

    Frankrike

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  7. Åh! Vill gärna vinna! Älskar't!
    Frankrike såklart!

    Förresten, du som gillar fina grejer och märkesprylar precis som jag! Jag har gått med i en undersökningssite där varje undersökning ger poäng att handla märkesvaror för. Allt från Le Creuset till Eva Solo kan man plocka ut för poängen. Det är helt gratis och man kan få ihop till så jäkla mycket fint och helt gratis. Hittade länken här där det finns mer att läsa om det. Rekommenderar starkt! http://goo.gl/BepLJk

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med o tar 1 lott. Svar: Frankrike

    SvaraRadera
  9. Frankrike
    gillt och klart
    cecilia weissbach
    skolv 6
    83047 trångsviken
    sillaweiwss@outlook.com

    SvaraRadera
  10. Frankrike
    mvh
    jugge lindblad
    skolv 6
    83047 trångsviken

    SvaraRadera
  11. Frankrike
    dodo lindblad
    långan 220
    83051 offerdfal
    jämtland

    SvaraRadera
  12. Frankrike
    kaj kungen kingen pungen lindblad
    långan 220
    83051 offerdal
    jämtland(nordpolen)

    SvaraRadera
  13. Hej! Kul tävling.
    Svaret är Frankrike!
    Gillar redan på Facebook (So Fi)
    Ha det bra!
    fiavinnare@hotmail.se

    SvaraRadera
  14. NUXE kommer från Frankrike.
    Gillar NUXE på Facebook.

    SvaraRadera
  15. Det kommer från Frankrike. Gillat båda.

    SvaraRadera
  16. Svaret är Frankrike!

    Med vänlig hälsning, Lina
    niohl@bredband.net

    SvaraRadera
  17. Nuxe kommer från Frankrike.
    Jag gillar nuxe sverige på fb
    jag följer nuxe sverige på instagram
    jag följer annavittsvart på instagram
    jag delar tävlingen på fb

    mitt alias på instagram är emmasyr8


    SvaraRadera
  18. Christina Frisberg klart jag vill vara med i utlottningen av de härliga NUXE produkterna :)
    SVAR: NUXE är från Frankrike. :)
    Jag har gillat Nuxe fb sida under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under samma namn.
    Jag följer dig på bloglovin sedan länge.
    frisanpoxy@hotmail.se
    sänder en midsommarkram väldigt regnig men hjärtlig :)

    SvaraRadera
  19. Frankrike, gillar Nuxe på fb (annica sundström)

    SvaraRadera
  20. Svaret är Frankrike
    Har delat på Facebook https://www.facebook.com/elisabeth.nilsson.501151
    Gillar på instagram noninini331
    Gillar Nuxes sida på Fb sedan länge
    Hoppas , hoppas, hoppas :-)

    SvaraRadera
  21. Svar: Frankrike

    Gillar Nuxe Sverige på Fb och följer dem på IG, samt följer dig på IG (som miss_steelfist).

    SvaraRadera
  22. Hej,
    Svaret är Frankrike. Jag gillar NUXE Sverige på Facebook, följer NUXE Sverige på Instagram, jag följer annavittsvart på Instagram och har delat tävlingsbilden på Instagram och taggat @annavittsvart. Mitt användarnamn på Instagram är @frucharlottasjoberg.
    Mvh
    Charlotta

    SvaraRadera
  23. Hej, vilken rolig tävling!

    Svar: NUXE kommer från Frankrike

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  24. Frankrike är mitt svar!

    Jag har gillat sidan på facebook, följer nuxesverige och annavittsvart på instagram.
    Hoppas på det bästa haha, kram!

    facebook.com/linnkraft , linnkraft på instagram :)

    SvaraRadera
  25. Emma Kraft (emmalouiise@live.se)2015-06-23 22:55

    Från vilket land kommer NUXE?
    Svar: Frankrike

    SvaraRadera
  26. Svar: Frankrike

    Gillar på FB (Carola Lind) och har delat https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152985899953543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Svar: Frankrike
    Jag gillar på Facebook.
    Jag följer dig på instagram (aneritrea)
    Jag har tipsat och delat tävlingen på Facebook: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/620648714705292

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Rätt svar: Paris

    SvaraRadera
  29. Hej!

    NUXE kommer från Frankrike!

    Gjort följande:

    Gilla NUXE Sverige på Facebook

    Följ NUXE Sverige på Instagram

    Följ annavittsvart på Instagram

    Följer som @charlottetherese

    Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram

    Delat i min blogg, här: http://charlottetherese.blogspot.se/2015/06/tavla-om-reseprodukter-fran-nuxe.html

    Håller tummarna! :-)

    Charlotte

    SvaraRadera
  30. Svar: Frankrike

    Följer på Facebook
    Följer på Instagram
    Följer dig på Instagram (shetrollan)

    SvaraRadera
  31. Milla: Svaret är Frankrike. Och detta kit skulle göra underverk för mig som nu.
    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Svar.Frankrike

    SvaraRadera
  33. Svar: Frankrike
    Gillar NUXE Sverige på FB
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Från Frankrike =).

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!