2015-07-06

Tävla om sex roliga spel från Kylskåpspoesi!

OBS! FÖRLÄNGD TÄVLING!

Jag har fått virus i datorn (aaargh) och inget fungerar som det ska, förlänger tävlingen till 19/7 och återkommer med vinnare nästa vecka då jag räknar med att ha fått ordning på allt igen.
_____________________________

Återigen kommer Kylskåpspoesi ut med nya roliga sällskapsspel, denna gång kommer två spännande varianter lagom till semestern. Nu har ni chansen att vinna ett eget ex av ett av spelen, tre vinnare av vardera spel utses!
I ”Sten, sax, påse” utmanar vi varandra i snabba och spännande matchdueller. Ett nervkittlande och engagerande spel som bjuder på dramatik och underhållning på högsta nivå. Utmana dina vänner i ett roligt och fartfyllt spel som passar alla och kan spelas överallt! Människokännare, iskall taktiker eller chansare? Läs dina motspelare, psyka, överraska och förvirra – i Sten, sax påse är det mesta tillåtet. I spelet kastar vi oss över 50 spännande, kul och underhållande matcher – garanterat beroendeframkallande och en spelupplevelse utöver det vanliga! Våga göra det oväntade, gå på din magkänsla och låt dig inte luras av spelare som försöker få dig ur balans med psykningar som ”Nu kommer stenen!” eller ”Jag vet att du kommer välja sax…” 

Sten, sax, påse är ett roligt och engagerande spel för alla åldrar – perfekt för hemmakvällen, festen, semestern eller middagen.

#opassande är ett sanslöst underhållande partyspel dör du kombinerar egna kul ord med ofärdiga meningar. Komplettera exempelvis meningen "En perfekt partner ska ha intelligens, humor och _______________". med saker som "gamla räkor", "munsår", "en fleecetröja eller något annat skoj som dina medspelare har skrivit ned. Övertrumfa varandra med skrattframkallande meningar som får en helt annan betydelse än vad man först tänkte sig. Var beredd på massvis av underhållande pinsamheter som du kommer skrattat åt - även om du gör ditt bästa att låta bli! 


#opassande är perfekt för festen och en riktigt partyhöjare!
1:a-6:e pris, Sten sax påse - Superdueller, #opassande, värde 219 kr/st.
_________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vilket av de två spelen vill du vinna, #opassande eller Sten Sax Påse - Superdueller?

Skicka ett mail med ditt svar till vittellersvart@gmail.com, döp mailet till "Kylskåp" eller skriv svaret som en kommentar.

(När texten "Din kommentar kommer att synas efter att den godkänts" visas överst i kommentarsfältet deltar du i tävlingen.)
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

(Skriv att du gjort det)

Följ Kylskåpspoesi på Instagram
(Skriv att du gjort det)

Följ vittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn och dela gärna tävlingsbilden som finns där)

Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram
(Tagga @annavittsvart)
_________________________
Du kan tävla fram till och med midnatt den 19/7-15.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter, i annat fall utses en ny vinnare.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige. 
  - vs -

21 kommentarer:

  1. Jag är gärna med. Båda låter som riktigt roliga spel men jag tror att Sten sax påse-superdueller skulle gå hem i vår tävlingsgalna omgivning

    SvaraRadera
  2. jag skulle vilja vinna Sten, Sax Påse - superdueller :)

    Sara A
    anderssonsaralinnea@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill tävla om spelet "Sten, sax, påse - superdueller"! Gillar kylskåpspoesi på facebook, följer både dig och kylskåpspoesi på instagram (användarnamn: idoda)! Hoppas på en vinst denna gången! :)
    ida-isaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill vinna #opassande! :) Jag har gillat Kylskåpspoesi AB på FB.

    SvaraRadera
  5. vill vinna ett roligt spel till mej
    vitnos7@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. OOOHH! #opassande vill jag förgylla semesterns grillkvällar och regniga dagar med!

    SvaraRadera
  7. Tjenixen.

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen sällskapsspelen och mitt favoritval är #opassande :)

    Vänliga sommarhälsningar / "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Skulle gärna bli en vinnare av #opassande:-) gillar kylskåpspoesi på fb. Följer kylskåpspoesiåpåbörja insta. Följer annavittsvart på insta. Har delat bilden på insta. Heter me_gson på insta. Och Ethel gson på fb.

    SvaraRadera
  9. Opassande
    Psorhall@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag hoppas på Sten sax påse!
    Jag gillar på Facebook och följer på instagram!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag vinner gärna #opassande, kan behövas något kul nu när vädret är så tråkigt ute.

    Trevlig sommar!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag hade velat vinna spelet #opassande. Det kommer passa perfekt till min flyttfest! :D

    SvaraRadera
  13. kul :D skulle vilja vinna #opassande skulle passa bra på festerna här hemma! kram my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  14. #opassande låter väldigt kul och spännande, det hoppas jag på!

    /Niklas niohl@bredband.net

    SvaraRadera
  15. Vinner gärna ngt av dem =). Båda verkar bra =).

    Mvh
    Kamilla
    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej hej :)
    Jag vill supergärna vara med och tävla!

    1. #opassande

    Önskar dig en trevlig dag!
    Kram, Åsa Talu :)

    SvaraRadera
  17. Jag är med och tävlar!

    - #opassande
    - Gillar Kylskåpspoesi på fb (Anneli Ek)
    - Följer Kylskåpspoesi på instagram (vanitass)
    - Följer dig på instagram!

    Ha det bra!
    Mvh, Anneli

    SvaraRadera
  18. Vill vinna #opassande till mitt hem för vi älskar att spela spel med varandra.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  19. Klart att jag vill vara med! Jag har gillat både på instagram och fb så jag tar alla extra chanser! Om jag hat turen med mig vill jag gärna ha sten sax och påse! Jennie lewis

    SvaraRadera
  20. Emelie Öberg (eoberg@hotmail.se)2015-07-16 01:01

    Jag skulle vilja vinna #opassande :)
    Följer dig redan via instagram (emelieobergs)
    Följer också kylskåpspoesi under samma namn som ovan och gillar på Facebook som Emelie Öberg :)

    SvaraRadera
  21. Jag är med och tävlar!
    Gillar och följer Kylskåpspoesi sedan tidigare. Jag har även delat tävlingen på Facebook.

    Jag skulle så gärna vilja pröva #opassande, verkar sååå grymt!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!