2015-09-28

Drar till sjukhuset...

Helgen har runnit iväg i en jobbdimma. Först jobb och sen gos med mina kids. Ganska skönt även om jag är trött, både före och efter jobb.

Lillkillen mår bättre, han har sovit bra i två nätter och är bara förkyld nu. Antar att vi får räkna med att han kan få krupp vid varje förkylning ett par år framöver men jag oroar mig inte över det. Efter att barnläkaren sagt klart och tydligt att luftrören aldrig täpps igen helt så gäller det bara att hålla sig lugn. 

Idag är det dags för operation av karpaltunnelsyndrom på vänster hand. Det innebär att jag kommer vara lätt hand-ikappad (pun intended) i några veckor framöver.

Eftersom mitt minne är som det är så minns jag inte hur det var förra gången så jag ska läsa in mig här. Blir bra att veta vad jag har att vänta mig.

Tävlingsvinnare kommer presenteras i slutet av veckan, missa inte!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Usch ! Krupp är jätte läskigt !
    Även Viggo får det när han är förkyld,
    och nätterna när han är det fylls med sömnlöshet och oro !!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att lillkillen piggnat på sig.

    Hoppas operationen gått bra

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att han mår bättre nu!
    Hoppas att det även går bra nu med handen, ska tänka på dig!

    Kram Kristin

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!