2015-09-22

Förra veckan - lista!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag är helt nöjd med mitt liv. 
Det är inget viktigt jag vill ändra på.

Blev jag irriterad på:

Så var den första förkylningen igång.

Vi började med Mellan och Liten plockade snabbt upp stafettpinnen.
Vem är nästa på tur?

Undrade jag: 

Om operationen av min vänstra hand (karpaltunneltsyndrom) kommer hjälpa mer än den högra. Operation är inbokad. 

Insåg jag:

Att mina tre yngsta snart fyller år.

Visserligen först i december men eftersom de fyller med en veckas mellanrum ända fram till julafton så vore det rätt skönt att åtminstone ha bestämt vad de ska få och hur de ska firas.

Önskade jag: 

Att vår frys rymde lite mer.
Vet inte vart jag ska göra av allt jag bakar.
Nej, jag äter inte av det speciellt ofta.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att Polisen plötsligt ändrar reglerna för hur man ska se ut på passfoto.
Jag tycker det är skönt att blunda.
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!