2015-09-15

Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att min man vet vad han ska göra för att få mig att känna mig älskad.
Han är usel på presenter och mer tydliga överraskningar men han är sjukt romantisk på ett sätt han inte själv inser.
Det måste ju vara snäppet bättre ändå. Ja, det är det.

Blev jag irriterad på:

Den där svullnaden över ögonen sitter kvar, det är rätt drygt.
Kanske ska jag kolla med någon läkare snart.
Undrade jag: 

Vad ska det krävas för att jag ska ta mig i kragen och sköta om min kropp?
Allvarligt, skärpning.

Insåg jag:

Att jag inte kan blunda en längre tid utan att somna.
Note to self: blunda inte när du är hemifrån.


Önskade jag: 

Att de superpraktiska saker jag av någon anledning drömmer om på nätterna skulle existera i verkligheten. Som den torka-bordet-grej med handtag man håller i som liksom gnuggar bort all smuts utan att jag behöver blöta ner händerna och använda trasa.
Den var så himla smidig!

Den kommande veckan hoppas jag:

Att hösten fortsätter visa sig från sin vackraste sida, älskar färgerna, vinden, dofterna.
Bästa årstiden!
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!