2015-09-07

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Med risk för att verka dryg: min familj.

Blev jag irriterad på:

Svullna ögonlock i två versioner som gör det tungt att hålla ögonen öppna.

Hej, bihåleinflammation!

Undrade jag: 

Eftersom näsor och öron aldrig slutar växa, vad händer med folk som skönhetsopererat sina näsor?
Växer de liksom i bredd, under korrigeringen eller vad händer där? 

Insåg jag:

Att jag inte tycker supermycket om att åka flygplan.

Inte för höjdens och det overkliga i att en supertung metallgrej faktiskt kan hålla sig uppe i luften, utan för att jag är fast inuti den.
Jag kan inte själv bestämma när jag vill gå av och det är en dålig sak för en kontrollmänniska.

Önskade jag: 

Att jag tog mig i kragen och köper ett par vettiga skor.
Man får inte, under några som helst omständigheter, ha på sig fula Crocs jämt och ständigt.
Hur sköna de än är.
Nej, jag är ingen rebell om jag fortsätter gå runt i mina plastdojor.
#fan

Den kommande veckan hoppas jag:

Att jag slutar ducka inför det faktum att jag snart fyller 40 år.
Det vore ju bra med någon slags plan, inte fira alls, fira lite eller fira stort och isåfall hur?
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!