2015-09-09

Såhär är det...

När jag tog sommarlov från bloggen så tog jag verkligen ledigt. Det var riktigt skönt att koppla bort allt. Även om jag väljer själv att blogga så har jag både krav och förväntningar på mig själv att producera. Och jag vill inte skriva vad som helst bara för att skriva alls.

Nu har jag bestämt mig för att göra mitt bästa för att minimera mina egna krav och skriv när jag vill, har lust, inspiration och framför allt, något att säga. 

Eftersom min anonymitet i stort sett är borta så lägger jag bort mycket av det alltför privata, det som jag tidigare använt bloggen till att lufta. Det får bli så ett tag iallafall. Jag är alltför privat i min person.

Bloggen får ta ett litet steg tillbaka till förmån för familjen. 

Det dyker upp en hel del recept på olika bakverk och maträtter och det beror på att jag befinner mig i en sådan period just nu. Som med allt så skiftar fokus hela tiden.

Hoppas i vilket fall som helst få upp en sådan där finfin tävling för er inom kort, det vill jag verkligen inte sluta med!

PS Mina fina bloggvänner, jag läser fortfarande era bloggar men kommenterar mer sällan. Oftast uppdaterar jag mig när jag gått och lagt mig med mobilen och har så svårt för att skriva på den. Korta hejrop på Instagram är så mycket lättare... DS
- vs -

2 kommentarer:

  1. Hej på instagram! ♥
    Hinner inte gå in o kolla datorn, mobilen är smidigare men orka fixa med nåt "större" än FB och instagram....
    Tänker på dig, glad att du finns!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Bara glad att du är tillbaka :)

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!