2015-09-12

Tävla om ett lyxigt höstpaket från Rosendahl Copenhagen!

Hösten har kommit och det är lika mysigt varje år, att sitta inne, tända ljus, kura upp i soffan och fika.

Rosendahl Copenhagen har återigen kommit med nyheter i Grand Cru-serien och ger er chansen att vinna ett fint höstpaket bestående av fyra smidiga smörgåsbrickor i valfri färg och deras testvinnande termoskanna i samma färg!

De ovala smörgåsbrickorna från Grand Cru, här i en vit variant, sätter färg på vardagens dukning och på den snabbmåltid som du kanske äter på stående fot på väg ut genom dörren. Smörgåsbrickorna är perfekta för en snabb bit mat, som assiett till bröd och som minifat med tapas och söta kakor. Smörgåsbrickorna kommer en förpackning med två och finns i en fem läckra, avstämda färger.

Rosendahls testvinnande termoskanna från Grand Cru finns nu i den här eleganta dimgrå varianten som passar bra i den industriella stilen, som är dagens inredningstrend i hem och på bord. Den praktiska tryckknappsfunktionen är gjord så att kannan håller värmen längre eftersom du inte behöver öppna locket när du ska hälla och därmed undviker du att kall luft kommer in.
1:a pris Rosendahl Grand Cru Termoskanna och fyra Smörgåsbrickor i valfri färg (ej bambu), vinstvärde 1017 kr.
_________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Smörgåsbrickorna finns i fem olika färger, vilken vill du vinna?
Se dem här.

Skicka ett mail döpt "Rosendahl" med ditt svar till vittellersvart@gmail.com
eller skriv svaret som en kommentar.

När texten "Din kommentar kommer att synas efter att den godkänts" visas överst i kommentarsfältet deltar du i tävlingen.
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Följ vittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn och dela gärna tävlingsbilden som finns där)

Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram
(Tagga @vittsvart)
_________________________
Du kan tävla fram till och med midnatt den 27/9-15.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter, i annat fall utses en ny vinnare.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige. 
  - vs -

64 kommentarer:

  1. Vansinnigt vackra smörgåsbrickor, och kannan är stilren som få. Håller tummarna stenhårt för silkesgrå! Följer sedan tidigare på Insta som @johannakenas.

    SvaraRadera
  2. Skulle så gärna vilja vinna den rosa brickan

    SvaraRadera
  3. @umeboshi310 på Instagram vinner gärna den dimgrå brickan :)

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja vinna i vit färg :D Eftersom jag har börjat gilla det allt mer så varför inte ha det nästan på allt här hemma. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  5. Vilken fin vinst!
    Om jag har tur väljer jag silkesgrå.
    Jag följer på Instagram som @tassen.
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  6. Alla var fina. Men blev väldigt förtjust i den dimgråa.

    SvaraRadera
  7. Camilla: Härlig tävling. Jag skulle vilja vinna varianten i träfärg. http://www.rosendahl-design.se/shop/f-r-bordet/bricka/p-5993/bricka-2-st-oval-bambu#.VfU1ovTZkQ0 och detta skulle passa perfekt för mig i mitt hem. Den skulle piffa upp köket och tillföra lite lyx. :)

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hejsan.

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta fantastiska höstpaket från Rosendahl :)

    Har jag den stora turen att vinna önskas smörgåsbrickorna i kulören Dimgrå.

    Ha en fortsatt trevlig helg :)

    Vänliga hälsningar / "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja vinna dom vackra vita smörgåsfaten. <3

    SvaraRadera
  10. En beige assiett är vad jag idag lägger min morgonsmörgås på. Jag är övertygad om att allt blir såå mycket godare om jag kan lägga smörgåsen på en vacker dimgrå smörgåsbricka från Rosendahl :)

    Instagram: mormor_pa_vift

    SvaraRadera
  11. "Rosendahl"
    Christina Frisberg Klart jag vill vara med i utlottningen :)
    Tycker att alla färgerna var fina men tycker nog det blir snyggast med vitt då det går att matcha med allt :)
    Jag har inte instagram så där får jag ingen poäng men jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    Hoppas till tusen :) <3

    SvaraRadera
  12. Jag: följer dig. Rosa såklart till en grå termoskanna, toppen när jag får "oväntat" besök till min nya lägenhet :-))

    SvaraRadera
  13. Om jag vinner skulle jag välja en ljus rosa termoskanna och rosa smörgåsbricka. Älskar rosa.
    anntir@yahoo.se

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar. Jag vill vinna den blå färgen.
    Har delat på facebook.
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  15. Jag gillar den blåa! Följer på Insta som jessicasundberg72 och delar på FB som jessica sundberg1

    SvaraRadera
  16. Åh, de är ju så fina allihop! Men jag tror ändå att den silkesgrå är den som kan passa till det mesta, så den hoppas jag på att få vinna!
    Delar tävlingen på fan, men lyckas inte få till en tagg på dig, så skriver in länken, så hoppas jag du godkänner det som extrachanser :) https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Hoppas på tur!

    Mvh
    Maria
    Mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag skulle vilja vinna en smörgåsbricka i färgen silkesgrå. Delat på Facebook med namnet (Lydia Sleyman).
    lydia_sleyman@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag hoppas på att vinna ett Dimgrått set <3 Delar vidare till min fb. sida Carina Gerdin.
    Följer & delar på Instagram som Lyckebo_Cia (fixar det om en liten stund på IG).
    Kram Carina / Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  19. Åh vilken härlig tävling!

    De fem färgerna är: vit, dimgrå, blå, rosa & silkesgrå. Jag skulle vilja vinna den i vit. Så fin!

    Amanda Bach
    Amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vilken praktisk och snygg tävlingsvinst :-) Jag skulle helst vilja ha vit färg.
    Jag har aldrig haft tur i dina tävlingar , men hoppas denna gång ,
    Jag sitter ofta och myser i soffan när jag studerar med kompisar hemma, så det skulle vara praktiskt att ha ett sådant set.Följer dig på instagram noninini331 och delat på min FB sida i mitt namn Elisabeth Nilsson

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Dimgrå skulle jag vilja ha om jag vinner :)
    Följer och delar på instagram, malinsvenskbjorck. Taggade dig där.
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!

    Jag är gärna med och mitt svar är: dimgrå!

    Perfekt till vardag som fest,
    dimgrå pryder vårt hem allra mest!

    Ha en fin höst!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Jag vill självklart vara med i utlottningen av dessa underbara Rosendahl produkter <3
    De vita är min favorit och skulle passa så bra hemma hos oss.
    Gillar massor & delar vidare offentligt på min fb-sida (se länk nedan)
    https://www.facebook.com/maud.sundgren1/posts/10153349434978423?pnref=story
    Följer dig även på Instagram i namnet @maudsvita
    Hoppas & håller tummarna håårt för denna fina vinst!

    Maud Sundgren Eiremo
    mail: maudsvita snabela gmail.com

    SvaraRadera
  24. Dimgråa skulle passa i vårat gråa och rostfritt inredda kök :) följer på instagram 😄 iaintlikeyou

    SvaraRadera
  25. Den rosa hoppas jag på min favorit färg har mycket rosa hemma med.
    Mvh Lena Nilsson
    ( Fb)

    SvaraRadera
  26. Camilla Ark2015-09-14 08:20

    Dimgrå tack :-)

    SvaraRadera
  27. Silkesgrå, dimgrå, rosa, blå och vit.
    Följer dig på instagram, fru Wihlborg heter jag.
    Nu håller jag tumme för tur!
    (delar på instagram så fort mobilen funkar!)

    SvaraRadera
  28. Eva Hjalmarsson2015-09-14 09:48

    Blå

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  29. Hej Anna!
    Vilket otroligt fint höstpaket! Om jag vinner önskar jag mig vit som färg. Vad lyxigt det skulle bli att käka lite mat på såna härliga brickor i soffan med min älskling när vi har höstmys de kommande mörka, kyliga dagar! Jag delar på FB också.
    Tack för chansen :)

    SvaraRadera
  30. Om jag vinner hade jag valt dimgrå =) vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag skulle helst vilja ha dem i Dimgrå.
    Mvh Amanda
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Vita smörgåsbrickor skulle jag vilja vinna, perfekt till barnens mellis.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Anna Lundqvist2015-09-15 10:36

    Jag är gärna med och har jag turen med mig vill jag ha en silkesgrå bricka

    Följer sedan tidigare på insta och delar även tävlingen där (hillevianna70)

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. TRÖGAST.se
    Får jag vara med fastän att jag läste fel, tre gånger...? :-(
    GLÖM mitt förra inlägg isåfall om jag får vara med...
    Skulle sjukt gärna vilja vinna i färgen dimgrå...
    följer på insta, fruWihlborg, och har delat inlägget där.

    Kram från amningshjärnedyslektikern :-/

    SvaraRadera
  35. SVAR: Vitt. :)

    Email: contact@malinbelle.com

    SvaraRadera
  36. Silkesgrå var riktigt snygga så de skulle jag välja! Följer på insta (@zarabirath) och håller tummarna. Tack för en inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  37. Det går bra med vilken färg som helst, eftersom jag tycker alla är fina :)

    Följer på Instagram och har delat på Facebook.

    Jerker - jerker@mac.se

    SvaraRadera
  38. Denna vinst hade varit den ultimata julklappen till mamma och pappa som precis renoverat sitt kök och är i stort behov av en ny termos! Smörgåsbrickorna är så smarta och snygga. Jag gillar den stilrena designen och minimalist som jag är hade dessa i vitt varit drömmen!

    Svaret på frågan är alltså: Vit

    Ha en härlig vecka. Med vänlig hälsning, Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med!
    Jag skulle vilja vinna den träfärgade, skulle passa min stil och mitt kök prima! Håller tummarna. Mejl:felicia_kyrk@live.se :)

    SvaraRadera
  40. Hej! Vilka fina vinster. :)
    Om jag har tur att vinna önskar jag färgen 'dimgrå'. (Hur kan man svara på frågan korrekt? Undrar bara eftersom man skall välja vilken färg man vill ha...)
    Jag gör reklam för tävlingen på vänstersidan i min blogg.
    Ha en bra dag! :)

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Den färg jag helst önskar är den dimgrå.
    Jag följer @vittsvart på Instagram och delar även tävlingen där för extra chanser (@leifdottir).
    MVH
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  42. Vilken rolig tävling!
    Jag skulle helst vilja äta frukost på sängen serverad på de rosa brickorna. Jättefina tycker jag :)
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  43. Min favorit är de silkesgrå smörgåsbrickorna, gärna tillsammans med termokannan i blå eller sidengrå.
    Delar på fb, Erika Drewke.
    drewke.erika@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna en smörgåsbricka i färgen dimgrå som var super snygg och skulle göra sig utmärkt hemma hos mig. Vore riktigt kul att vinna det här lyxiga priset.


    Följer dig på instagram sedan tidigare (mammasvardag).

    Delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar och om jag vinner skulle jag gärna vilja vinna dem i färgen dimgrå.

    Mvh

    Charlotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se
    grangatan 7
    46694 sollebrunn

    SvaraRadera
  46. Rätt svar är Silkesgrå, Rosa, Dimgrå, Vit och Bambu.
    Jag önskar vinna de ljuvliga silkesgrå brickorna som går fint ihop med övriga inredningen här hemma.

    Följer på instagram som Linelias

    SvaraRadera
  47. Jag vill vinna den silkesgrå. Den skulle ge mitt liv en guldkant i vardagen, samt piffa upp hemmet. Jättesmart produkt.

    SvaraRadera
  48. Hej!
    Jag vill vinna i färgen träfärgad!

    Jag har delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/649552498481580
    Jag följer på instagram: aneritrea

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Dimgrå skulle jag vilja vinna!

    Följer på Instagram mammamuh_ och har delat på FB: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10153169941943543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  50. Jag vill vinna färgen vit :)
    Jag följer @vittsvart på instagram, där jag heter @amandaajohanssons och jag delade bilden och skrev om tävlingen på min blogg som heter www.nouw.com/amandajohans

    SvaraRadera
  51. - Brickorna finns i 5 olika färger och jag skulle vilja vinna silkesgråa.
    - Följer dig sen tidigare på Instagram (sfik heter jag där).
    - Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10153542252976628

    Mvh Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  52. Jag vill vinna Dimgrå! Mysig färg till hösten och vintern tycker jag:-)

    SvaraRadera

  53. Hoppas på en silkesgrå. Så himla fina.

    Delar och följer på instagram som shetrollan.

    SvaraRadera
  54. Nä, sorry. Jag har ju bytt nickname på instagram, haha. Numera "lulefamiljen".

    SvaraRadera
  55. "Dimgrå" är så läcker den skulle jag så gärna vilja vinna!

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med och tävlar. Vilka fantastiska brickor, faktiskt aldrig sett dem tidigare.

    Om jag har turen att vinna önskar jag egentligen vilken som helst, men väljer den dimgrå i första hand.

    Må gott!

    (tävla gärna i min tävling http://hanna.fornhem.se/vinn-mossa-fran-isbjorn-of-sweden-har-hos-mig/ )

    SvaraRadera
  57. Jag vill vinna smörgåsbrickorna i färgen dimgrå!
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Nadia (nadiawalaf(a)hotmail.com)2015-09-27 23:00

    Silkesgrå.

    Delat på fb.
    Följer på IG som nadiawalaf

    SvaraRadera
  59. Vinner gärna smörgåsbrickor i dimgrått =).

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Skulle jag vinna så skulle jag vilja vinna de dimgråa,har tipsat på min blogg här nedan hittar du adressen till inlägget och så håller jag tummarna under tiden medan jag väntar på att ni drar vinnnaren

    http://mammatillhampus.blogspot.se/2015/09/sugen-pa-att-vinna.html


    kramar

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!