2015-10-17

Litet bakslag.

Tidigare i veckan tig jag bort stygnen i handen efter operationen. Det kändes helt okej så jag satte inte tillbaks gipset. Använde bandage från och till som ett lättare stöd och skydd men började få ont. Inte aj-aj-aj det gör ont utan mer värkande ömhet och jag vet att det inte ska kännas något.

Igår satte jag på gipset igen och kände direkt att det var ett bra beslut. Handen behövde vila och med tanke på att gipset direkt begränsar mina rörelser så har jag använt handen för mycket.

Så nu är jag tillbaks till enhandsgrepp, nästan, och jag har ledsnat ur. Helt. Blir så nedstämd och tom när jag inte får, kan eller ska göra de mest vardagliga momenten. Och jag saknar att baka så löjligt mycket.

Nepp, en lätt grinig lördag i vårt svarta hus.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!