2015-12-01

Goodiebag nr 1 går till...

Så otroligt kul att så många ville vara med i Födelsedagstävlingen, tack!

Jag är väldigt glad över att jag valt att lotta fram vinnarna av samtliga goodiebags eftersom det hade varit omöjligt att välja bland alla er.

Om ni undrar hur jag gått tillväga så har jag har samlat alla tävlandens namn per goodiebag och lagt alla eventuella extralotter i samma pott och dragit vinnare. Eller barnen har dragit, rättvist och enkelt, som jag föredrar det.

Rätt svar på frågan är 1975, inte jättesvårt att räkna ut även om det var ett par av er som svarade fel. Jag kommer även maila till vinnarna men hinner kanske innan denne hör av sig till mig. I vilket fall så har jag satt ett slutdatum för att återkomma till mig med uppgifter och drar en ny vinnare om jag inte hör något innan dess.

Naturligtvis hade jag velat ge alla en varsin vinst men det går ju inte så jag hoppas att vi kan glädjas åt de som faktiskt vunnit.

Med det sagt så är den första vinnaren utsedd!
Vinsten är värd 2.238 kr och består av allt detta:
En Wigglekart Deluxe - sparkbilen som rör sig framåt med hjälp av friktion, centrifugalkraft och inre energi. Vinnaren får välja färg, värde 895 kr.
Ugglans familjekalender 2016 - en väggkalender med sex kolumner för hela familjen, bestående av 12 månadsblad + framsida, varje månad hittar Ugglan på olika passande saker att göra för just den månaden, värde 199 kr.
Postern Batman från Desenio, 30x40 cm, värde 99 kr.
Pippi Långstrumps Gullpengar, ett spel från Tactic för barn från 4 år, värde 349 kr.
Filmen Ant-Man från Marvel på Blu-ray, värde 179 kr.
Boken Sjung med Disney från Max Ström, 23 älskade sånger från Disneys klassiska filmer med nyinspelat ackompanjemang, här finns både texter, noter och musik, värde 239 kr.
En fågel från Digibirds som genom en enkel blåsning eller vissling gör att den kvittrar och sjunger över 20 sånger, från 3 år, värde 99 kr. (Vinstfågeln kan ha en annan färg). 
Familjefilmen Insidan Ut från Disney/Pixar på Blu-ray, värde 179 kr.

Ett stort grattis till:

Helena B
@fotohella

Skicka din adress och mobilnummer (sms-avisering) till vittellersvart@gmail.com senast 7/12 så kommer vinsterna med posten. Ange även din vilken färg du önskar på Wigglekart!

Stort tack till alla fantastiska sponsorer: Wigglekart, Barntavlor.se, Desenio, Tactic, Disney, Digibirds och Max Ström Förlag som gjort den här lyxiga födelsedagstävlingen möjlig och tack till alla som er som var med!
- vs -

12 kommentarer:

  1. Grattis till första vinnaren!!
    Men gud, jag tror jag skrev fel!!!! Haha!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis och hurra för vinnaren :)

    SvaraRadera
  3. Bamsegrattis till vinnaren, grymt innehåll! :)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till vinnaren! Spännande att du inte avslöjar alla vinnare på samma gång, kan man ju hoppas ett tag till.

    SvaraRadera
  5. Stort grattis !! Vilken kanon vinst !! :)

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren! vilken vinst! Till och med ett husdjur :D

    SvaraRadera
  7. Grattis till en jättefin vinst!

    SvaraRadera
  8. Grattis till min favvo goodiebag 😂👌😘

    SvaraRadera
  9. Stort Tack! Helt overkligt att jag vann. Jag är såå glad :-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!